Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
Bitcoin, Bir Kez Daha Rekor Kırdı: 94 Bin Doları Aştı (İyi de Neden?)
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Bitcoin, dün akşam 94 bin doları geçerek bir kez daha rekor kırdı. Nedeni ise yine…
Hazine ve Maliye Bakanlığı, borcu olan mükelleflerin yatırım hesaplarına haciz getirmeye başladı
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Vergi tahsilatlarını gerçekleştirmek için borcu olan mükelleflerin banka hesaplarına bloke koyan Maliye, şimdi de yatırım…
Emekliler Geçinemiyor
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 6 min
- 0
Emekliler, artan yaşam maliyetleri nedeniyle geçinmekte zorlandıklarını ifade ediyor.